Aj ber om ursäkt!

Som den mycket arbetsföra kvinna jag är, så är jag inte bara mycket upptagen under arbetstid utan även väldigt trött och har fullt upp även efter jobbet.  Sååååå, därav min frånvaro på detta plan. Och som jag har förstått så saknar ni mig. Och det har jag EXTREM förståelse för. Frustrationen över att inte ha någon aning om vad jag har för mig på dagarna, eller om jag ens lever kan liknas vid dödlig. Men, nu är jag här. Och vi skall icke gråta över spilld mjölk icke. En liten lucka har jag lyckats finna i mitt fullspäckade schema och denna tillägnar jag nu er! Jag hopppas att ni inser hur extremt lyckligt lottade ni är. Då undrar ni väl såklart vad jag har haft för mig under den senaste tiden, antar jag. Jo de senaste dagarna har spenderats at work, on the train, the driving school, at home och at Tulletrolls place. Det vackra vädret har väl inte gått obemärkt hos någon misstänker jag, och inte heller hos mig. Fantastiskt väder. Vädergudarna skrattar mig i ansiktet. Jag tackar och bugar för mitt mörka pigment, annars skulle jag vara så fruktansvärt blek jämfört med mina arbetslösa (HA!) väninnor som ligger hemma och steker dagarna i ända. Jag är SJUKT avundsjuk vilket är anledningen till att jag i nästa mening kommer rabbla upp allt negativt med att ni ligger hemma och steker. Hur mycket pengar tjänar man på det? Hur rynkig blir man av det? Hur mycket cancer får man av det? Så detta med cancer och rynkor tänker jag ta i kapp i helgen i alla fall.. OCH LÖNEN KOMMER IN PÅ KONTON I MORGON! Wei suckers! Sedan så blir jag ju brun mycket snabbt och mycket skarpt. Så en timme i solen på lördag så är jag väl ikapp de flesta av er! ;)

Kommentarer
Postat av: cathz

hahha... vi får väl se märtanus!:D om det där med brunheten

2009-06-24 @ 16:12:21
Postat av: märtz

Haha I know Cathilove, aldrig att jag kommer upp i din nivå ;D

2009-06-24 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0