Det är så det ska va!

Haft en fabulös dag idag faktiskt! Trevligt dag på jobbet och trevligt efter jobbet. Gillar skarpt när saker går min väg, jag gillar det, jag gillar det skarpt....håller tummarna för att jag får behålla mitt rum i morgon bara...tycker synd om Olivia, hon gillar inte riktigt pastasås, det gör inte jag heller. Jag gillar inte mumintroll heller för den delen. Min underbara Malin har idag försett mig med litteratuuuuuuur. Älskar böcker! Tur att man har en väninna som jobbar på bokförlag så man får massa nya böcker..Thank you my darling :)

Hemma hos emma startade kvällen  Jag och lilla Linnea  Linnea vet hur man pussas hon  Sedan lekte vi inne på toaletten på Rilles  Alla bilder från kvällen är tyvärr suddiga...undrar vad det kan bero på  Jag och bästiiiiiis  Mitt snyggo  Jag och mina konstiga miner var där också  Sedan fick vi syn på något förskräckligt  det var så hemskt så jag blev tvungen att trösta linnea  Snyggon   Sen träffade vi även på en transa (till höger). Tycker dock att han såg lite för manlig ut för att klä ut sig till kvinna 

kom förresten på att jag faktiskt fyller år på Söndag! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bläää för äcklig pastasås och vita mummintroll!

Jag har köpt två fina blommor =)

ses imorn!

2009-06-15 @ 20:51:07
Postat av: Martina

I knoooow it sucks :/

Åh underbart :D

2009-06-15 @ 21:00:11
Postat av: Malin

Hihi vi syns på förhoppningsvis på tåget på onsdag bajbi! Simma lugnt! Och som en vis man sa till mig en gång: Håll hakan uppe och ta inte fel bussar!

2009-06-15 @ 22:06:17
URL: http://nejvetduvad.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åååh vilka fina bilder! :)

2009-06-16 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0