mina små favvosar

Hollli holli suckers!

Då var man hemma igen då efter en fartfylld helg måste jag säga. Jag har haft det supertrevligt i helgen trots att det inte blev lika mycket sömn som jag hade hoppats på...men hellre fun än sömn minsann minsann. well well jag ska väl dra en liten genomgång för er om vad som inträffat this weekend.

Jag vill nog påstå att fredagen trots allt var helgens höjdpunkt. Vi började hemma hos Malins lill sis som tog studenten, Grattis grattis vännen. Där blev jag gödd av Malins underbara moder. I och med att jag var föräldralös i fredags så hade jag inte intagit någon middag, på grund av orkeslöshet och tidsbrist. Så när Malins mamma fick reda på detta så blev hon helt förskräckt och duka fram massa god mat åt mig...Det satt fint kan jag lova, det kan jag! Sedan drog vi vidare till Emmapemma där vi hade allsång och drack massa vin, supermysigt. Dock så skiljdes vi åt alla tanterna och drog åt olika håll efter några timmar hos Emma. Jag, Linnea och Klara for som sagt iväg till Rickards för att gratta allla studenter (eller?)..ja ja oavsett vad vårt syfte med rickardsbesöket var, så var det fantastiskt trevligt! Har faktiskt inte haft det så trevligt på rickards på år och dar...Det var massor med folk och underbar stämning. Det bästa var ändå att få träffa mina små klassisar Wille och Andreas igen, som lämnat Sverige. Jag blev så himla nostalgisk av att träffa er igen (speciellt när det råkade vara mina små favvisar)och blev väldigt rörd när jag skulle ta farväl! Trots de stora mängder alkohol som jag satte i mig den kvällen så minns jag minsann mina löften! Haha jaa herregud det var absurt trevligt vill jag till och med påstå...

Bilder och resten av helgen kommer senare...orkar icke skriva meeeeeeeeeeeeeeeeer. Ska iväg för fika in a minute!

kissi kissi bitches!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Var skitkul att träffa dig också Martina :)

Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen!

2009-06-14 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0