Muflonfår

1. Hur gammal är du om fem år? snart 25
2. Vem var den sista du träffade? Biffen
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight
5. Vem ringde du senast? Klarkisen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
7. Vad är dagens planer? Bestämma kläder för morgondagen, leta efter mina doftljus för mitt och Olivias kontor, beställa nya glasögon...sleeeeeeep
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a till strangers/mindre bekanta. Ringa till tanterna mm, får så lite sagt i sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nyss när vi satt i soffan och tittade på miss Marple
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblå
12. När vaknade du idag? fyra
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en liten kattunge i vårt garage
14. Vilken är din favoritplats? bland folk
15. Vilken plats föredrar du minst? busshållsplatsen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Barnmorska med egen klinik.
17. Vad skrämde dig som barn? Skelett, beiga prickar
18. Vem fick dig att skratta senast? Maklunsis sms där hon förklarade att hon missat tåget och nu måste hänga på apoteket i en halvtimme
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Je ne sais pas
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Mittimellan
22. Hur många kuddar har du i sängen? nio
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehm, jag?! Skulle väl aldrig inträffa...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor skor skor skor skor skor skor
26. Är du social? På gränsen till översocial
27. Vilken är din favoritglass? smält glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra mina tanter lyckliga genom att ta dem på en shopping tur och på en resa. Samt kanske lägga i "flytta hemifrån" kontot.
29. Tycker du om kinamat? Oj, förlåt! Blev tvungen att gå och spy lite....
30. Tycker du om kaffe? Tycker om och tycker om..det slinker ner
31. Vad dricker du till frukost? H2O
32. Sover du på någon särskild sida? To the  left, to the left...eventuellt på mage
33. Kan du spela poker? No
34. Tycker du om att mysa? Si
35. Är du en beroendemänniska?Bortsett från skor, diadem, kläder, hårband, tanter, biffar, nagellack..så nej!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej...vill du bli min låtsas tvilliiiiiiiiing..snälla? Jag fyller år den 21/6
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, franska, engelska och sjörövarspråket....
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Mitt hår blir grönt av pooler. Och det enda som jag kan tänka på är att vattnet som jag får på mig har cirkulerat i folks stjärtar och könsorgan. Samt kryllar av kiss- och andra bakterier.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, nöjen.
42. Äger du dyra smycken? En del. Typ Tomas Sabo, Eva Attling, Skagen osv..
43. Har du någon gång testat narkotika? Niet
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En yoghurtdoppas frystorkad jordgubbe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min lillasyster Hedvig
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ramlat på cykeln en gång i mitt liv. Då fick jag ett ärr på knät. Knappt märkbart
47. Vad har du för ringsignal? Gyllene tider- kung av sand
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? På vinden någonstans möjligtvis
49. Flirtar du mycket? Det skulle jag inte påstå. Men jag tror att folk kan uppfatta mig som rätt flirtig. Det måste bero på min sjukt grymma sociala förmåga
50. Vart togs din profilbild för din blogg?  På bussen påväg med väninnorna i klassen till "klassfest".
51. Kan du byta olja på bilen? Det tror jag bestämt att jag skulle  kunna göra faktiskt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej du
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sonat till Miriam
54. Läser du dagstidningen? Svd, Dn, enköpingsposten och metro
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Hahahaha ingen annan dansar i bilen lika bra som jag och klarki. Det skulle vara cathis och min fingerdans då iofs.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Målnummer på ett yttrande till migrationsdomstolen
59. När var du i kyrkan senast? Lillskitens konfirmation
60. Vilka personer utmanar du? Cathitzi, Maklunsi, Tullis, Carrohoe

Kommentarer
Postat av: Makluns

I'm on it ;) Första som händer imorgon ska du veta!!! hihi

2009-06-11 @ 23:45:55
URL: http://nejvetduvad.blogg.se/
Postat av: clarah

höhö min bror, alltså thomas(...kusinen din) fyller ju år på samma dag som sig. samma år samma dag.

hahahahahha har du glömt det?

2009-06-12 @ 13:34:08
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Martina

Åh Claraaaah! Just det :D Weeeei, nu blir jag glad :) Hihi tack för att du påminde mig. Det är faktiskt väldigt coolt förresten, men jag måste passa på att nämna att jag faktiskt är 45 minuter äldre ;)

2009-06-12 @ 13:50:50
URL: http://eleonoramartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0