2 timmar senare

Äntligen klaaaaaar! Tog så sjukt lång tid för mig att plocka ihop alla kläder så jag slarvade lite med dammsugningen och dammtorkningen, men RENT är det nu i mitt ljuvliga soooovrum :) Jag måste nog påstå att jag har ett grymt fint rum (när det är städat ;)). Speglar verkligen who I aaaam! Förstår att ni blir sjuk nyfikna på resultatet så jag tänke skänka er ett par otroligt vackert tagna fotografier på mitt rum och lite fiiiina saker som jag äger. Det var sjukt svårt att få tag på en bra fotograf som ville fotografera mitt rum, men tillslut hittade jag en som tar helt fantastiskt vackra bilder. Och här är resultatet!
så här blir man välkomnad när man kommer till mitt rum ;)  städat och fint bland kläder och skor  min fina anslagstavla  viktigt att hålla koll på vilket datum det är   en glimt på ett par av mina skor i min gigantiska samling  bäddat :)  här har jag planterat rosor  myspys!  min nya lampa  min naglefil har varit med i pimp my nailfil  min andra nya lampa  det ena av mina fönster  min fina säng

Ja det blev många bilder! men mer finns det ;) Nu ska jag ta min sparkcykel och sparka mig iväg till kungsängen till min stora starka karl.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0