At work

Holi holi knäppisar!

Nu är jag tillsammans med mina kära små hjärtegull igen. Jag har blivit portade från deras lek så jag tänkte vad passar väl bättre då än att sätta sig här. Jag glömde såklart att ta med mig min litteratur så inte blir det något plugg inte heller. Jag börjar fundera på om det är mitt undermedvetna som "glömde" böckerna hemma bara för att jag skulle få en välförtjänt paus i pluggandet. Speciellt med tanke på hur mycket jag har studerat idag (eller?).

Idag hade vi en liten trevlig stund hos Johanna och Teo, eller Alfons som jag brukar kalla honom. Där åt vi nudlar och busade lite med det lilla underverket (johanna eller teo, det får ni bestämma själva). Måste även tacka Cathi för hennes otroligt trevliga framträdande vid matbordet också. Det var en fantastisk show, det vill jag lova! Även Teo uppskattar Cathis framträdanden, dock av en annan typ än den vid matbordet. Vår kära Cathrine sjöng så vackert för Teo nämnligen när jag och hon skulle passa den lilla sparven ett litet tag. Det var mycket uppskattat från hans sida, och jag vill väl påstå att jag njöt rätt mycket även jag av hennes lilla sång.

Hur som helst, så ska jag nog bege mig tillbaka till leken med dom små liven (om jag får vara med igen) sen ska jag bege mig mot Klarkis i afton tror jag. Om jag orkar vill säga för jag skall minsann till skolan imorgon och delta vid ett seminarium om vårdpedagogik. Och ja, det är minst lika roligt som det låter.

Kissi kissi suckers!

Kommentarer
Postat av: Cathi

hahahhah!! åååh jag är så bäst på att underhålla alla.. speciellt med mina fina såååång vid matbordet ;)







VEM VARE SOM RAAAPAAAA ?

2009-05-18 @ 18:51:43
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0