Brownie

Mina kära små barn!

Jag vet att jag inte har varit den mest närvarande och kärleksfulla modern på senaste tiden, men det har varit lite mycket när det har varit så strålande väder. Har spenderat i stort sätt all min vakna tid på stranden i solen med mina tanter. Men jag tänkte att när det är morsdag och allt så kan jag höra av mig till er! Resultatet av mitt spenderande på stranden är en fet solbränna. Klagar så klart inte,men jag och Chlati har faktiskt börjat oroa oss lite för om man faktiskt kan bli FÖR brun? Ja ja, förmodligen kommer det fina vädret tackla av och då kan det vara bra med en rejäl bränna. Vi får hålla tummarna för att det fina vädret håller i sig till slutet av veckan då det vankas student och strandfest! Till och med min kära morfar hade fått nys om att det skulle vara fest på kalmarsand på nationaldagen så det kommer bli något stort, det känner jag på mig..moahaha

I fredags var det, det omtalade rosa partyt och tanterna hade fixat det såååå vackert. Och samtliga besökare var klädda i rosa. Bortsett från lilla Teo, men han var ett undantag.

                       

Så där ja! Så har man hittat kamerasladden också!

Talk to you later snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0