Dagen

Alldeles strax ska jag bege mig mot en fika tillsammans med tanterna. Hade tänkt att välja det miljövänliga alternativet och ta bussen, OM det inte vore för att mina kära syster har beslagtagit mitt busskort (tack för den, tack, tack!!!!). Så nu får jag helt enkelt åka bil till centrum, så för världsisarnas försvinnande och tillslut jordens undergång, skyller jag nu på min syster. Feel free att straffa henne för detta oförlåterliga brott.

Och studerandet undrar ni då, hur gick det med det?  Jo men det gick väl inte så strålande direkt. Kände mig lite ur fokus så jag tittade på hem till gården istället, som för övrigt råkar vara ett av världens absolut bästa program. Men jag tar med  mig böckerna till arbetet och försöker få lite gjort där i stället. Annars har jag ju faktiskt hela veckan samt helgen på mig att bli klar, och jag är ju känd för att vara snabb (på både det ena och det andra).



Först tänkte jag vara Batman


Men jag ångrade mig och ville hellre vara Martina


Men nu är det dags att sticka!

See ya in centrum Hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0