Fnittrar

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Är ni kvar hos Cathi?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Joinar du fotbollen vid två eller?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Men? Varför?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja, jag är hemma

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ska till gransäter om en stund och lämna in lite papper

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Är utanför Carro nu!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
God morgon, då hämtar du barnen idag?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Fick jag och Jocke komma till dig?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Nja, lite dött.

10. Din romantiska replik?
Men hämtar ni mig då?


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Letar Björn


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va kul det där är! jag kreverar!

2009-05-24 @ 18:37:36
Postat av: Caroline

hahaha sådana där är så roliga!!!

2009-05-24 @ 19:52:22
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0