Fy fabian...

...vad jag har tråkigt :(

För allas intresse vill jag härmed meddela att jag har så extremt långtråkigt. Vem bestämde att det skulle vara tråkigt på söndagar. Vem undrar jag , VEM!? Hur som haver så har det personen helt klart lyckats, för jag har i stort sätt alltid långtråkigt på söndagar, ja det har jag. HÖR DU VAD JAG SÄGER?! JAG HAR TRÅÅÅKIGT. Varför är det ingen som gör någonting åt detta? Jag har förmedlat  min långtråkighet så mycket jag bara kan, för så många människor jag bara har kunnat. Men trots min otroliga popularitet så är det INGEN och då menar jag INGEN (förutom ett tappert försök från Cathi förvisso) som äns gjort minsta lilla försök till att underhålla denna tappade själ. Är detta betalning för allt jag ger er? Är detta betalningen för den extrema skönhet jag skänker er och det bisarrt roliga underhållningen jag bidrar med?Om så är fallet så har jag tappat hoppet för mänskligheten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0