I'm alive!

Jag förstår er rädsla, jag gör det, det gör jag. Jag förstår att ni har klickat er hit konstant för att se om jag kanske tillslut har uppdaterat. Och, ja, nu har det hänt! Och jag förstår er abstinens efter mig, jag förstår eran Martinacarving, det gör jag! Men så här ligger det till bitches,  jag ÄLSKAR när ni får lida. Jag älskar att driva er till vanisinne genom att inte uppdatera, det gör jag. Men jag kände att det nu var dags att återgå till bloggvärlden faktiskt.

Gårdagen spenderades med en lätt huvudvärk (efter fredagens tillställning hos the olsson sisters) framför Eurovision. Jag fullkomligt avgudar Malena, hon är GRYM. Jag satt bokstavligen med gåshud när hon framförde sin melodiiiiii! Jag tycker att den är sjukt bra faktiskt, hon har otroligt cool röst. Det var vackert, det var det. MEEEN, som vanligt så passade det inte riktigt in i tävlingen. Men efter en noggrann analys så har jag insett att inte något av de bidrag som vi hade i samtliga deltävlingar hade hållt måttet. Nej, det måste vara något speciellt, något som sticker ut (men inte för mycket för då går det åt pipsvängen). Nej, jag får ta tag i det här. För nästa år SKA det gå bra för Sverige. Jag får helt enkelt göra det enda möjliga. Jag får ställa upp i melodifestivalen. Med tanke på hur ultimat och felfri jag är så borde detta inte vara något problem. En liten utmaning har ju ingen dött av, nej.

Jag ska snart bege mig härifrån för att ta min sparkcykel bort till Bålsta igen. Där ska jag träffa tantisarna! Jag fick reda på en sådan fantastisk sak idag förrsten! Cathitzi hade skickat en inspelning till min moböl med "The song". Måste vara DEN  grymmaste låten so far this summer. Haha jag kan inte låta bli att älska den. Jag har pratat om denna sång så otroligt länge (säkert 2 weeks) utan att någon av mina tanter haft någon aning om vilken det är. MEN igår hände det! Cathi har även hon, nu blivit frälst. Jag förstår att ni är nyfikna på vad det är för låt. Den som först gissar det rätta svaret bland kommentarerna, vinner ett fantastiskt pris. Good luck hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0