jag säger då det!

Whats up hoes!

Jag har nu ställt en diagnos på mig själv. Detta med hjälp av de få sjuksköterskekunskaper som jag under mitt snart ett år långa utbildning än så länge har gett. Min diagnos har jag valt att kalla för Martinas syndrom. Jag ger syndromet mitt namn då jag är den som outat diagnosen, plus att jag själv lider av den. Men jag vet dock att jag är långt i från den enda som lider utav detta syndrom. Så, till saken. Min diagnos går även att kallas för facebookdyslexi eller även för bloggdyslexi. Det handlar helt enkelt om att även de bästa stavarna (i den kategorin ingår jag själv) stavar som en jävla kråka. Detta sker dock endast på internet, så som på facebook, msn eller eventuellt i bloggen. Jag ser mig själv som en mycket duktig stavare, och skrivare. Men så fort jag sätter mig och ska skriva på facebook eller i bloggen så stavar jag som en efterbliven förskoleelev. Så nu har jag ytterligare ett syndrom/diagnos att lägga i min lista på sjukdomar som jag lider utav. Jag presenterar här under min lista på sjukdomar jag lider av so far. Men symptomen får ni lista ut själva, med hjälp av sjukdomarnas namn. Enjoy!

Martinas sjukdomslista
1. Tanorexia
2. Fashionrexia
3. Facebookdyslexi/bloggdyslexi

Sleep tight bitches (om jag inte ser er innan det är läggdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0