Klaaar

Nu har jag gett min papi en intramuskulär injektion! Och han dog inte...än så länge iaf ;) Måste säga att det var mer nervöst att göra det på någon i ens familj än vad det är att göra det på dem boende på äldreboendet. Men som min karl så fint uttryckte det, så är det viktigt att kunna arbeta under press också! ;) Sååååå.. om det är någon som sitter på ett fästingvaccin eller en allergispruta eller liknande, hojta till så sätter jag den imorgon! :D Nu ska jag titta på mina favvoprogram, sjukhuset och greys anatomi :)

Puss på er snyggingar!


Kommentarer
Postat av: clarah

yeah grey's anatomy!!!!!

2009-05-06 @ 19:39:21
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Caroline



Du är så duktig Martina! Som jag ofta säger, be Stolt!

2009-05-06 @ 20:08:25
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Carro :) Thank yoooou :)

2009-05-06 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0