Lånat av Cathi

Hur många gånger har du varit kär? En gång, på riktigt
Favoritgodis? Plopp
Coolaste stad du har besökt?Orlando
Action eller skräck? Skräck tillsammans med tanterna för att det ska bli extra scary
Vad ville du bli när du var liten?Elefant
När fick du din första kyss?Igår
Hur var du i mellan/lågstadiet? Den rosa, lilla, blonda och högljuda tjejen som alla var avundsjuka på. Grymma betyg och populär hos de flesta (förutom av avundsjuka klasskamrater).
Vad är du beroende av? Nagellack, skor, diadem, hårspännen, Biffen, tanterna, handkräm, chips, sit ups, klänningar, kjolar, väskor, rosa, rosa, rosa, rosa, sol, facebook,shopping.
Dagens roligaste händelse? När My 5 år sa "den som kommer få dig som mamma, kommer jag vara jätteavundsjuk på"
Dagens tråkigaste händelse?När inbrottslarmet gick igång och vägrade sluta tjuta på en halvtimme och alla barnen började gråta.
Dagens humör? Pillemarisk
Vilka tv-program följer du?Greys anatomi, sjukhuset, desperet housewifes, one three hill
Vad gillar du mest med dig själv? Min grymma, vältränade kropp
Vad gillar du minst?Min förmåga att spendera alldeles för mycket pengar på jag vet inte vad
Vad är det roligaste du vet? När jag kittlar min syster tills hon spyr
Har du något motto? Hellre en rövare i Polen än en polare i röven
Hemlig hobby? Empati
Något vi inte vet om dig? Suger fortfarande på tummen när jag tycker synd om mig själv
Vad ångrar du? Att jag slutade med gymnastiken
Vad klarar du dig inte utan?Tanterna, Biffen
Vad gör du helst en vardag? Åker till skolan och lär mig massa spännande saker, kommer hem och sitter och fikar i solen med tanterna. Åker hem och ligger med Biffen.
Vad gör du helst en lördagskväll? Dansar och skrattar med tanterna. Kramas med Biffen
Vad har du mest av i din garderob? Skor, skor, skor, skor, klänningar, byxor, sjalar, toppar, tunikor, kjolar...
Drömjobb? Barnmorska


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahahhahahahahha du är väl för go hahaha

2009-05-11 @ 22:00:36
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Martina! Plopp är gott!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 22:24:23
Postat av: Anonym

Hur mycket situps gör du?

2009-05-12 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0