little ms sunshine

goder morgon mina små solstrålar :)

Jag har för visso varit vaken ett tag men jag vill nog dock påstå att det fortfarande är morgon, åtminstone för min del :) Gårdagskvällen spenderades som sagt på Malins lilla taverna ;) Det var fantastiskt trevligt trots att det blev lite lugnare än planerat. I kväll slås det ett slag för att rädda rickards så jag föreslår att alla som bara kan drar dit. Grymma priser också bara för att locka lite extra! Trots att jag är så grym på att promota så blir jag inte helt övertygad själv faktiskt. Så jag drar till El Karlo! Oh yes, ni har rätt, riktig svikare är jag. Och jag förstår om kvällen inte blir lyckad om jag inte välsignar er med mitt sällskap. Men ni kan väl åtminstone FÖRSÖKA att ha lite trevligt utan mig?! Ja säger då det...

Men hördeni små livsfluktare, här får ni lite bilder från gårdagskvällen. Men glöm inte, händerna ovanför täcket!
                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVIIIIIIIIIKAREEEEEE!!!!!!

2009-05-09 @ 13:28:07
Postat av: martina

Neeeeeej?! vaaarföööör?!

2009-05-09 @ 13:29:43
Postat av: Anonym

åh nej fan jag kunde inte hålla händerna ovanför täcket!! FÖRLÅT

2009-05-09 @ 13:30:26
Postat av: Martina

Jag förstår det, det gör jag. Det är inget att skämmas över.Hoppas det var värt det!

2009-05-09 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0