Sista dagen

Idag var det sista dagen på praktiken. Det var sorgligt att lämna alla med tanke på att jag ändå har varit där i 6 veckor. Jag är så otroligt dålig på att säga hej då, så för att skydda mig själv så gjorde jag det snabbt och inte så värst noggrant tyvärr :( Men men jag får åka dit och hälsa på :) Jag måste säga att jag kände mig uppskattad hos gamlingarna i alla fall. En av mina små tantisar skrev till och med en liten avskedsdikt till mig som gjorde mig lite rörd!

"Du gulliga, underbara, söta vän. Du är en stor del av kärleken. Alla som bor här gillar dig. För att du är en mycket social och gullig vän. Lycka till i allt du gör. För just du denna världen tillhör. Vad du än ska jobba med så får du mycket goda besked.

Skyddsänglar sjunger för just dig en vacker sång. Lyssna! För just dig en vacker sång. Vad du än gör på denna jord. Så är just du i dyra oljor smord."


Jag tycker att det var en jättevacker dikt! Har aldrig fått en dikt förut, men jag tolkar det som att jag fick bra betyg för mina veckor hos dem :)

Nu ska jag ta tag i mitt otroligt stökiga rum. Hur i hela friden kan jag på så kort tid stöka ned så sjukt mycket??! Jag skyller helt och hållet Man måste få skämma bort sig själv, det måste man. Tänkte visa en bråkdel av hur stökigt mitt rum är:
               

Seeee så vackert! Efter bilder kommer när jag är klar..men om jag känner mig själv så lär det ta ett tag innan jag städat klart..slutar alltid med att jag står och provar alla kläder och skor som jag har i garderoben..men men what evvvvaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va gulligt! Rama in den :)

2009-05-08 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0