småtankar

Yo yo yo bitches

Sitter bokstavligen här och gråter salta tårar som rinner ned för mina feta kinder. Tittar på gamla bilder och inser hur mycket jag saknar den gamla goda Martina. Förstår inte vad som hände. Vad hände med min smala kropp och långa hår. Bu fucking Hu L Vart tog mitt långa håååår vägen? Antar att det är så här det går om man inte klipper sig på flera år, naturen tar egna initiativ och kapar av det. JA, ja kort är det iaf. Och jag tänker inte sitta här och gråta över spilld mjölk, inte jag inte! Det finns så mycket andra mycket mer betydelsefulla saker att klaga över. Så länge man har gjort allt som står i sin makt, och ändå inte lyckats. Då kan man få klaga. Men innan dess är det bara att bita ihop och göra det som går för att göra situationen bättre. Så, summa summarum.. jag ska köpa hårtillskott. Och kanske slänga in en hårförlängning medans man väntar på resultatet. För att ni ska förstå hur illa jag mår över detta så ska ni här få se en bild på hur det ssåg ut för ungefär 4 år sedan:


Helt otroligt :( Känner mig så otroligt mycket fulare nu!

Nog sörjt över det :( Hatar att jag har nervryckningar i tungan, mycket obehagligt! Ska googla på det och se vad det kan bero på!
Hihi, nu ska jag upp och ge min papi en allergispruta! Han är söt min papi som låter mig utföra mina nya ssk-kunskaper på honom! :)

Smell ya
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0