Still

Holi holi sötnosar.

Ja, jag ligger fortfarande i sängen. Känner jag efter noga så tror jag att jag har börjat utveckla trycksår på höger häl, första graden...Varför ligger jag då här? Jo, för som lovat så skulle jag ligga här tills första frågan på hemtentan är besvarad, sååå är den det? NEJ DET ÄR DEN INTE... men nästa? NEJ! Har skrivit ett stycke. ETT JÄVLA STYCKE...why GOD why? Vad har jag gjort för att förtjäna denna totala brist på motivation och inspiration, svara mig! Kanske  är för att det är sommarlov om två veckor, och då får jag vara ledig! Helt otroligt, jag ska vara ledig en hel vecka. Sen blir det jobb. Men ändå, en hel vecka! Helt otroligt.


Osminkad och med håret åt alla håll, befinner jag mig i min pluggoas- aka the bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0