SUCK!

Måste jag vara så himla populä! Det är faktiskt jobbigare än vad man tror ska ni veta era jävlar. Bara för att det är så otroligt många som läser min blogg börjar jag få lite prestationsångest (!?) JA...känner att jag måste leverera, leverera och leverera...ja det är helt enkelt inte lätt att alltid vara bäst...suck. Måste nog ta en bloggpaus. Har börjat få panikångest och vågar faktiskt inte vara bland folk utan mina vakter nu för tiden. Ni tror säkert att jag skämtar. Men det är HELT sant. Tänker slå till på stort på en gång och ta en rejäl bloggpaus. Och då menar jag verkligen en REJÄL.. vi pratar helt seriöst om säkert en..eller kanske till och med två..nej vad fan vi slår till på TRE timmars paus..usch, vi får se hur det går :/

Sakna mig inte för mycket nu hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0