Tji mitt namn

Holi holi snyggingar!

Är nu hemkommen efter en mycket trevlig eftermiddag! Var och kikade på fotboll med mina kära tanter. Måste väl erkänna att jag inte var helt inne i matchen, men det är ju å andra sidan inte Klarkis heller. Det är ju väl kännt att hon inte har alla hästar hemma och inte alltid riktigt med i matchen. Men det var ändock mycket trevligt.

Någonting mycket lustigt yttrades under denna eftermiddag. Någon okunnig och totalt förvirrade människa släppte en kommentar som syftade på att mina kära syster är starkare än vad jag är. Detta baserat på det faktum att jag LÄT Anna brotta ned mig ett par gånger. Anledningen till mitt nederlag var dock för att jag ville låta min syster boosta sitt självförtroende en aning. Men hur som haver så måste jag nu bevisa min styrka, och att jag är starkare än min myra till syster. Den enda anledningen till att jag gör något sådant är för ER skull, jag behöver inte överhuvudtaget bevisa ett dyft för mig själv, NEJ DET BEHÖVER JAG INTE!!

Nästa punkt på schemat blir powerwalk med Cathitzi och Fridahoe klockan 8 i afton. Då ska vi promenera oss igenom Bålsta. So I see YOU there!

Så här snygg och ruffsig i håret kan man vara efter en dag på fotbollsplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0