asnice juuuuu

Har precis haft lite besök över. Riktigt najs att få träffa lite folk. Plingade på dörren helt oväntat. Vilka stog inte där utanför om inte mina två bästa kompisar : sotarna! Skulle tydligen kolla ventilationen. Och där står jag som ett fån, sjuklig och dan! Hade jag vetat att jag skulle få besök hade jag ju såklart fräschat upp mej lite! Så där stod dom i mitt kök i sisådär 5 minuter, och jag stod i dörröppningen flinandes och överlycklig över lite sällskap. Bra snabba var dom dock, börjar överväga om det kanske var mitt maniska leende som skrämde i väg dem. "iiiiinte ska ni väl gå reeeeeeeeeeeeeedaaaaan??? Ta lite kaffe, bullar..slå er ner i soooooffaaan!" skrek jag medans jag i ren desperation sprang efter dem ut i hallen...typ. Eller inte. Men sjukt najsigt med lite sällskap. Verkligen. Mental, that one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0