serri

alltså, mina vänner...nu ska jag berätta för er om gårdagskvällen. Eller nej, just det! Det går ju inte, FÖR JAG KOMMER JU INTE IHÅG ETT SKVATT! Vaknade upp hemma hos mamma och pappa och hade ingen aning om hur jag kommit dit, eller varför. Det var riktigt illa mina vänner, riktigt illa. Sakta, sakta började några små difusa minnesbilder ploppa upp i mitt huvud. Jag önskade i mitt stilla sinne att det var minnen från mina drömmar. Jag ringer Klara för att dubbelkolla lite..och nej, det var helt från verkligheten som dessa minnen kom från. Alltså, tänker inte gå in på några detaljer. Det besparar jag er. Men låt oss säga såhär. Det första som hände när jag kom upp i köket i morse var att min kära far asgarvar åt mig...tydligen på grund av nån liten insident igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0