Slide

Nu kan jag lova att ögonlocken är tunga. Jag som vill hålla mig vaken till Paradise Hotell! Får se hur det går med den saken. En sak som är bra med det här att bo ensam är att man faktiskt får bra med plats i soffan. Haha, vilket tragiskt försök till att försöka se positivt på det här med att bo ensam. Jaja, lite cred måste jag ju få för mitt försök. Jag är ju faktiskt grymt bra på att försöka övertyga mig själv. Men what ever. Jag tänker helt enkelt inte vänja mig vid det här att bo ensam. Jag tänker inte heller tillåta mig själv att tycka om det. Nej, jag tänker väl kanske försöka att acceptera det med tanke på att jag inte har så mycket till val. Men sen räcker det.

Gick igenom alla bilder från road tripen i somras. Det var ruskigt dumt gjort av mig. Trodde inte att det gick att längta mer efter sol och värme. Men tydligen. Det är riktigt illa. Har aldrig varit så här less på kylan. Seriöst så börjar min kropp fastna i kall-läge. Ni vet det där läget när axlarna sitter fast uppe vid öronen och hakan är tryckt ner mot bröstet. Och händerna knutna i stenhårda knytnävar. Så där som man gör när man fryser. Och det gör jag konstant numera. Så jag kan komma på mig själv att stå i det läget i alla möjliga situationer. Typ i duschen, eller i sängen...It sucks.


Titta! Det har ju faktiskt varit sommar än gång i tiden. Och varmt var det den här dagen vill jag minnas. Så varmt att jag inte ens kunde sola ansiktet. Och då är det bra varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0