vid liv

Ni behöver inte vara oroliga, jag lever! Min kropp var uppenbarligen i kraftigt behov av sömn..fullt förståeligt! Så jag gick och la mig klockan 10 igår kväll. Kommer inte ens ihåg när jag gick och la mig så tidigt senast. Måste ha varit några månader sen. Hur som helst, vaknade upp i morse och känner mig frisk igen. Om jag vågar säga så. Jag anar en pyttig liten huvudvärk men den beror väl förmodligen på min värdelösa syn som får mig att sitta och kisa konstant. Men idag flyttar jag hem till mamma och pappa i Bålsta över helgen. Behöver få lite ompyssling även om  jag är frisk nu. Har ju behövt ta hand om mig själv som sjukling i en vecka nu, och det har tagit all min energi. Så nu får mamsen och papsen stå för ompysslingen i helgen. Men ikväll ryktas det om hockey. Skrattar för mig själv. Men det är klart man ställer upp för sina sportiga väninnor! Självklart ;) Malin har dock lovat att jag slipper intersporttofflor-outfits i alla fall..så jag överlever nog. Vad gör man inte för att få spendera lite tid med sina små skruttisar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag tycker att det gick alldeles utmärkt :D Vilken toppen-hockeykväll!!

2010-02-20 @ 13:14:49
URL: http://malingoesbigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0