blä

Ja du, det blev en rätt lång sovstund det där. Men av mitt trötta ansikte att dömma så verkar det som att det behövdes! Ska försöka förflytta mig själv från soffan och bege mig hem till Klara. Ett tips är att inte somna med blött hår. Inte ens plattången bet på det ruffset som jag vaknade med nyss..går inte ens att beskriva med ord, det ruffset...hade ingen aning om att hår kunde se ut så. Så kvällen till ära kommer jag att ha mössa på mig. Vilket för övrigt ALDRIG annars inträffar..ni förstår varför när ni ser bilden. Tänkte att om jag ska ha mössa på mig kan jag lika gärna köra Getto-looken rakt igenom..Så här har ni mig ikväll: sminklös, BHlös, gräsligt hår och gräsliga kläder. Men idag kunde jag faktiskt inte bry mig mindre.


nämen titta, ett litet leende kunde jag kosta på mig trots en sketen lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0