Dröm

Förresten, i natt så drömde jag att jag var med i Paradise Hotell. Det var roligt. Roligare än det jag drömde igår natt. Då drömde jag att jag tappade alla mina tänder igen. Alltså, den mardrömmen förföljer verkligen mig! I perioder så drömmer jag alltid att jag tappar alla mina tänder. Och det är så sjukt verkligt också.

Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring. Symboliken är hämtad från vår barndom då tappandet av mjölktänderna skedde samtidigt med att de allra flesta fick nya horisonter. Vi fick vara uppe längre, bytte skola och fick nya kompisar.

Blev ju såklart tvungen att googla vad det betyder. Och visst måste jag påstå att det är under sjukt dramatiska förhållanden som jag tappar mina tänder i drömmen. Så det är ju trevligt om det innebär något positivt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Läskigt, men du jag har också hört att det är för att man ska gå igenom en förändring så det måste nog stämma :)Jag tror att det är något posetivt för din del, och jag hoppas allt är bra med dig :)

2010-01-31 @ 19:21:56
URL: http://runningincircles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0