Fredag

Kvällens planer blir nog tyvärr lite ändrade för min och Klaras del. Det var ju tänkt att bli middag och utgång inne i stan med tjejerna i klassen. Tyvärr känner sig båda jag och Klara oss lite krassliga och hängiga så det blir nog inställt :( Men det kommer ju nya tillfällen! Jag åker i alla fall till Bålsta och lämnar kartonger hos Johanna. Sen är det lite oklart hur kvällen ser ut för övrigt. Det beror lite på hur vi känner oss. Hur som helst så har jag återfått mina glasögon i alla fall. Inte en chans i helvetet att jag använder dessa om det absolut inte är mer än nödvändigt. Typ som när jag kör bil så är det ett plus att se avfarter och skyltar, vilket det har varit lite si och så med under de senaste månaderna. Men jag HATAR att ha glasögon på mig. Och jag har provat absolut alla olika sorter men trivs inte ändå. Men jag kör stenhårt på dom fulsnygga glasögonen, om det ändå ska vara! Men jag ser ut som en kärring. Eller en nörd. Eller what ever.


 Och när jag ser den här bilden kan jag inte låta bli att avsky min hemsk smilegrop! Blä! Speciellt hatar jag den eftersom den är självförvållad. Ett resultat av ett misslyckat cirkusnummer i soffan som slutade med att jag ramlade in i ett vasst hörn med kinden före. Jag var väl typ 7 år eller nåt. Jävligt idiotiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

porrigt!

2010-02-16 @ 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0