Grubblar

Presenterar härmed en lista på bra och dåliga saker som dykt upp i mitt huvud under de senaste tio minutrarna


Jag är fantastiskt nöjd med att jag faktiskt lyckades äta en hel portion med spaghetti utan att tänka på maskar och att spaghetti smakar som maskar

Det absolut värsta som finns är att bo ensam. Helt allvarligt så vet jag inte om jag klarar att bo själv särskilt länge. Jag ser det här med att bo ensam som mitt livs största utmaning hittills. Ju mer jag tänker på det, desto mer suger det. Hur klarar NI av att bo ensamma, det förstår jag inte. Hur överlever folk. Varje dag fantiserar jag om att det ska hända nåt hemskt med mig och att ingen kommer sakna mig och inte förrens mitt lik börjar lukta ut i porten så hittar nån min ruttna kropp. Så numera låser jag inte eller stänger dörren när jag är på toaletten, utifall att jag skulle råka låsa in mig. Hur länge tror ni att man överlever på att äta tvål liksom? Så om det är nån som är intresserad av att dela min etta med mig så är jag öppen för förslag!

Tur att jag inte har någon bil, för då hade jag för länge sen åkt till affären och överköpt mig på godis.

Tur att jag är så sjukt lat, för annars hade jag för länge sen gått till affären och överköpt mig på godis.

Det är inte smart att sitta och sminka sig i en vit soffa!

Tack gode gud för CSN!

Känns riktigt jobbigt att behöva betala räkningar på 2000 kronor + hyra den här månaden. Förstår ni hur mycket fint jag hade kunnat få för dom pengarna i stället.

Mitt nya tidsfördriv är att ha saker i munnen. Typ mat, eller annat. På grund av att jag inte kan acceptera min rastlöshet så söker jag desperat efter nya tidsfördriv. Just nu råkar det vara att stoppa saker i munnen. Like, or not..I don't know.

Det är otroligt störande att bara ha ett underlakan till sängen. Detta innebär att jag måste sova en natt utan underlakan eftersom det jag äger inte hinner tvättas och torkas på en dag.

Åååååååh vad det är värdelöst att bo sjääääääääääälv! Jag är en människa som verkligen INTE kan vara ensam.

Känns som att jag måste avsluta med något positivt.

Jag har en relativt städad och mycket fin lägenhet. Eller nåt.


Och jag har ju den här söta lilla människan som underhåller mig när jag känner mig som mest ensam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0