kall

Dagen har spenderats i Bålsta. Åkte och tittade på Johannas lägenhet, som jag tror kommer blir superduper bra :) Sen skulle jag hämta mina små sötnosar på dagis. Var hur mysigt som helst att få mysa lite med dom igen! Men tror ni att det var kallt eller? Och tungt! Testa att dra en barnvagn i 10 decimeter djup snö från centrum till Fånäs. Det var RIKTIGT tugnt. Fick luta hela min kroppsvikt mot vagnen hela vägen. Rena rama work outen. Hur som helst. Nu är jag hemma igen i alla fall. Och jag är helt genomfrusen. Trots att jag faktiskt tyckte att jag klädde mig riktigt varmt inför dagen. Idag var det helt klart funktion före snygghet på outfitten. Kände mig riktigt sexig i sneakers och dunväst.. V E R K L I G E N. Och ändå frös jag. Så jag hade lika gärna kunnat haft på mig kappan och stövlar.


Så här snygg promenerade jag fram och tillbaka från stationen och Kalmarsand TVÅ gånger idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0