kastar in handduken

Seg dag. Idag var en sån dag. Ibland när jag sitter bilen och kör så får jag bara lust att fortsätta köra och aldrig stanna. Idag när jag åkte hem från Bålsta kände jag så. Det var så himla skönt att bara sitta där i värmen och komma nån annanstans. Men jag gjorde det inte. Jag svänge av mot kungsängen och parkerade utanför lägenheten. Det var inte så tillfredsställande som det hade varit att bara fortsätta köra. Men det var trevligt att komma hem. Jag rensade buren. Det var riktigt vidrigt. Riktigt vidrigt. Men jag är imponerad över att jag lyckades. Nu ska jag sätta mig i badkaret och duscha. I typ en timme. Minst.


Ett återbesök till den här stranden hade jag inte tackat nej till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0