M

Tänk att en sån simpel sak som att måla naglarna kan bli så problematiskt. Jag hade bestämt mig för att måla mina naglar i en annan färg än det vanliga svarta. Så lila tänkte jag skulle vara fint inför sista veckan som jag kan ha nagellack innan det bär av mot DS igen. MEN. Kan ni förstå hur svårt det kan vara att få upp en sån där flaska! Speciellt om det råkar vara så att man kanske inte är den starkaste människan på jorden, kanske till och med om det är så att man råkar vara den absolut svagaste. Då kan det i alla fall vara riktigt svårt. Jag kämpade faktiskt riktigt länge med den där flaskan. Men fick inte upp den. Så jag fick byta färg. Det var riktigt traumatiskt.


Här är i alla fall resultatet. Hade varit gräsligt mycket finare med lila. Men rött funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0