Söndag

Nu är jag äntligen hemma efter en hel helg i Bålsta. Förstår inte varför jag envisas med att åka dit hela tiden ;)
Har varit en riktigt skön helg måste jag faktiskt påstå! Men resten av kvällen ska spenderas i soffan. I morgon behöver jag lägga all min energi på skolan igen. I morgon är det nämnligen premiär för Njurmedicin på DS. Psyk är klart så nu är det tio veckor där som gäller. Ska bli super! Imorgon börjar även jag och Klara vårt nya liv. Är så sjukt less på människor som suger energin ur mig och som bara tar och tar utan att ge tillbaka. Så nu är det slut på det. Har varit för mycket av sånt på senaste tiden. Orka med folk som missbrukar människor. EJ. Nu lägger vi istället all vår energi på folk som ger tillbaka och som man blir glad av att umgås med snarare än motsattsen! Wei. Det var på tiden. Och i kväll så går i taket lyser stjärnorna. Så den ska jag titta på i min ensamhet. Awesome.


En riktigt sliten men grym dag i somras. Tillsammans med en person som definitivt endast ger mig massa energi och gör mig på världens bästa humör!

Kommentarer
Postat av: klara

Desamma :) ÅHHH är så taggad på vårt nya liv, äntligen har vi tagit tag i allt! Kommer bli såååå bra!!

2010-01-31 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0