biktar mig

Upplevde precis dagens absolut utan tvekan bästa upplevelse. Har lagt på mig en sjukt dålig ovana som jag är fullt medveten om hur idiotisk den är. Har under hela jävla dagen varit så fruktansvärt jävla röksugen så jag skulle kunna kräkas. Då blir det stört jobbigt att inte ha några cigg hemma. Och det är stört jobbigt att bege sig ut i det här vädret för att införskaffa nya. Efter en sjukt jobbig kväll får jag snilleblixten att rota runt i alla gamla partyväskor som man släpat runt med på krogen under de senaste åren. Tror du att jag hade några högre makter på min sida när jag hittar ett paket i botten av en avdankad väska då eller?! Eh, JA! Dansade runt i lägenheten av lycka. Inget annat får mig nämnligen att slappna av lika bra som en cigg när allt bara är så sjukt påfrestande stressigt. Thank you. Ett besök på balkongen senare känner jag mig som en människa igen. Tackar och bockar. Nu överlever jag nog natten ska ni se. Och natten lär ju bli lång med tanke på att jag var så  extremt korkad att sova en timme i soffan nyss...så det lär ju dröja ett bra tag innan jag somnar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0