efterlyses

har ätit hos mami och papi. Snart kommer Klaringen hit och vi ska bege oss iväg för att se på Desperet Housewifes är det tänkt. MEN. Problemet är bara att vi inte har nånstans att ta vägen! Det är så illa det är när man är hemlös. Vi skulle ju såklart kunna åka hem till Kungsängen eller Kallhäll men problemet är att vi ska sova här för att gå upp tidigt och plugga i morgonbitti. Så av olika skäl kan vi inte titta på DH varken hos Klaras mami och papi eller hos min. Så hemlösa som vi är efterlyser vi nu en plats som i kväll klockan nio visar desperata hemmafruar på tv:n. För att ni ska förstå hur desperata jag och klara är efter nånstans att vara ikväll så slänger jag in lite bilder på mina "snälla hjälp oss" miner. Och snälla miner sitter minsann långt in i min lilla kropp. Men tro mig, när dom väl kommer fram brukar jag nästan alltid få som jag vill!

   

Så slå en pling om du har två platser över i soffan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0