Arbetsmyra

holli holli snyggosar!

Eller kanske snarare godmorgon för er. För en annan känns det faktiskt som eftermiddag, detta med tanke på att min smidiga och slimma kropp varit uppstigen sen halv fem i morse. Ja män bitches, thats right. Jag har befunnit mig på mitt arbete sedan klockan 7 i morse och bidragit med så mycket jag bara kan för att underlätta migrationsverkets uppgifter. Och jag måste nog påstå att jag lyckas med bravur. Räknat med både idag och igår så har jag nog hunnit skicka iväg säkert runt 50 yttranden till migrationsdomstolen, och det är inte illa pinkat ska ni veta. Haha men inte lika bra pinkat som min kära Fridahoe dock, det är inte alla som slår henne inte.

Idag tänkte jag befinna mig här till femtiden i afton för att kunna flexa ut tidigare imorgon. Så maklunsi, jag hoppas att jag träffar dig på tåget hem :) Har inte träffat tanterna sen i söndags kväll och börjar faktiskt få lite abstinens. Känns superjobbigt att inte hinna träffa er på kvällarna, men jag hoppas att ni har överseende med mitt fullspäckade schema. Förutom arbete har jag ju bilskolan och teoriplugg. Så det blir tidiga kvällar för min del tyvärr. Men det får vi ta ikapp i helgen hoppas jag!

Back to work. Här kan man ju inte sitta när hundratals yttranden och överklaganden ligger och väntar.

Smell ya later cuties!


Kommentarer
Postat av: hanna

you'r forgiven darling. inte alla som är duktiga och jobbar heller. hoppas vi ses snart. harebraheeeeeeeeej. puss

2009-06-09 @ 10:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/ahlbergtesch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0