Rain

Har världens bästa biff som kommer enda till Solna för att äta lunch med mig! I kväll blir det Rickards med den gammla ligan ;) Haha det vill säga jag, Klara och Linnea. Kul med spöregn för studenterna idag förresten...skiiiitkul, verkligen, alltså jag menar det....v e r k l i g e n.











Just det! Min kära kusin påminde mig om att jag faktiskt redan har en låtsastvilling. Min kusin Thomas fyller faktiskt år samma datum som jag, samma år till och med, men jag är faktiskt 45 min äldre. Det är viktigt att komma poängtera. Såååååå ni kan sluta skicka in era ansökningar och önskemål om att bli min låtsastvilling, för tjänsten är redan tillsatt så att säga. Plus att det börjar bli väldigt fullt i min inkorg av alla ansökningar. LÄGG AV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0