Sämst

Mina vänner!

jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera på senaste tiden. Men mitt liv har helt enkelt varit fyllt med andra mer eller viktiga saker. Just nu är jag på riktigt pissigt humör. Det finns i princip bara en människa som från ingenting kan skapa en konflikt och göra mig så förbannat upprörd. Och till skillnad från alla andra så vägrar jag ju såklart att vara tyst. Jag kan bara inte ta skit som jag eller någonannan definitivt inte förtjänar. Det får ni lära er barn, jag tar verkligen INGEN skit. Så är det...iJag avskyr verkligen människor som inte kan ta att bli ifrågasatta, avskyr när människor sätter sig över andra bara på grund av en titel, en obetydlig sådan i detta fall. En titel som jag hade respekt för massor av år sedan, men som inte gör sig förtjänt av någon respekt längre...dioter. Men förhoppningsvis är man här ifrån illa kvickt.

Så ja, så ja... Glad över dagens inköp i alla fall. Har införskaffat mig en klänning som jag kan bära på mina vänners studenter på fredag. Kände att jag skulle göra mig lite fin för folket så att säGa. Men det blir byxdressen på kvällen, ja det blir det! Den måste ju invigas, sen är jag ju ruskigt het i den också. Oh ja! Förresten Mathilda när är ditt utspring? Det är svårt att hålla koll på alla studenter på fredag. Som jag konstaterat tidigare så är det så otroligt jobbigt att vara så populär som jag är. Jag menar, jag har åtminstone fyra studentmottagningar som jag skulle vilja besöka på fredag, men vi får se hur det går i hop...

För övrigt så har jag sommarlov på fredag. Ja då är jag klar med det första året på min utbildning. Är så fantastiskt nöjd över mig själv att jag är så otroligt kompetent och belärd. Ja, att vara på väg mot någonting här i livet är ju för underbart människor. Älskar verkligen att jag gör något av mitt liv! Men det är lite att stå i så här i slutet av terminen. Sen bär det av mot sex veckors jobb på migrationsverket och därefter fem veckors välförtjänt ledighet. Och körkort där emellan!

Well well suckers! Måste städa rummet även fast jag har god lust att lämna det stökigt BARA för att markera min ståndpunkt i en viss fråga. men men....jag klarar tyvärr inte av när det är stök. Cathi, blir det någon walk i kväll tro?

Kissi kissi!

Kommentarer
Postat av: mathilda

4st? poppis var det minsta man kan säga! Känn dig meningsfull nu martina :) hihi.

Mitt utspring är klockan tolv om du hinner så är du mer än välkommen. <3

2009-06-03 @ 22:24:41
URL: http://runningincircles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0