svimfärdig

Holi holi idiots!

Nu befinner jag mig på arbete! Mina kära barn har återigen portat mig från sina lekar. Tydligen är jag alldeles för gammal för att leka barbie och ken. Konstigt tycker jag, med tanke på att det är en lek som jag kan ganska bra och som jag leker varje dag med min biff faktiskt. Men mina barn är noga att påpeka att jag i alla fall ser ut som en barbie. Jag tackar och tar emot. Ingen nyhet direkt, men alltid trevligt att få lite uppskattning. Och sanningen får man höra av barn och idioter tydligen. Haha där fick ni losers.

Den här dagen började ruskigt sugigt, som en fortsättning på den absurt fruktansvärda dagen igår. Det är sällan som jag har riktigt dåliga dagar och denna vecka har jag haft två av dessa. SUCKS! Jag tror att det är vädret faktiskt. Vaknade hur som haver med hemsk huvudvärk i morse och svullna ögon. Släppade mina otoligt vackra fötter till garderoben. Min "garderob" som för övrigt är en klädställning just för att det inte finns garderober stora nog för min gigantiskt klädansamling. Hur som helst är denna klädhäst fylld till max så att järnstången sviktar, misshandel av mina kläder. IT SUCKS! Men jag ska försöka inhandla en garderob där mina kläder faktiskt får plats.. men det blir i slutet av sommaren. Hur som haver hittade jag en klänning i djupet som inte använts allt för många gånger. Så den och mina nyinköpta GRYMT snygga gummistövlar åkte på. Det är så sjuuuukt fint med gummistövlar. I love it suckers. Och JA jag klär i dem! Allt klär en skönhet. De införskaffades för morgondagen då jag ska befinna mig i regn utomhus och se på lyckliga studenter. Så det blev ett par blommiga gummisar.

Ja ja, men den allmänt losiga dagen fortsatte. Har känt mig låg hela dagen. MEN sen så kom mina små räddande änglar och ryckte upp mig från mörkret. Mina tanter eskorterade mig till kista och jakan, där vi inhandlade lite skor och massa annat skoj inför helgens alla aktiviteter. Ser fram emot en underbar helg.

Nu ska jag ta och plugga inför tentan i morgon och bidra med ytterligare en barbie till ungarnas lek. Sen drar jag till min älsklingsmänniska där jag ska förbereda inför imorgon och kramas.

Smell ya later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0