Hunk

En liten parantes jag känner mig tvungen att dela med mig utav till er losers. Jag och Olivia satt idag som vanligt i vårt fönsterlösa rum på arbetsplatsen, lyssnandes på p3.  Favoritprogrammet på samma kanal är självklart Hallå P3. Och för er okunniga med aningens lägre IQ än oss andra, kan jag förklara att Hallå p3 är program där det varje dag är en svensk "kändis" som är i fokus. Denna personen får man då ringa till eller maila till med frågor och diverse. Jag vill påstå att det under tidigare program denna sommar varit till störst del tämligen lama personligheter som gästat Hallå p3. I går hände det dock något fantastiskt. Det var så otroligt att det faktiskt gled ut ett realtivt högt glädje tjut från både mig och min kollega (som resten av personalen förmodligen spekulerade en del kring vad de skriken kan berott på). När de "outade" vem som skulle gästa programmet idag så blev vi helt lyriska. Dagens gäst på Hallå p3 var ingen mindre än Calle Schulman. Jag kan tänka mig att ni kanske hade förväntat er någon annan, kanske lite mer storslagen stjärna. Men för oss var detta en fantastisk nyhet. Båda bröderna Schulman är enligt både mig och Olivia underbara. Jag tror att det är många som missar att dessa två karlar inte bara är otroligt roliga, utan även faktiskt väldigt smarta. Och vi skall inte heller glömma att den yngre av de två bröderna inte är fy skam utseendemässigt heller.  Hur som haver, idag kunde man till vår stora glädje alltså höra av sig till Calle Schulman genom programmet Hallå p3. Självklart beslöt vi oss för att höra av oss till Calleponken. Vi valde att skicka mail då privata telefonsamtal på arbetstid kanske inte är att föredra. Well well, jag kastade ihop ett smakfullt och hyllande mail till vår charmiga idol. Och SJÄLVKLART så lästes detta upp bara sekunderna efter jag klickat iväg mailet. Och bra respons fick vi! Ja, han lät uppriktigt glad över våra komplimanger. Och visst värmer det alltid i hjärtat när man lyckats stärka någons självförtroende...

Dagens goda gärning: Förklarat för Calle Schulman att han faktiskt är lite utav en hunk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0