Slurp

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ja
Har du någon kille just nu? - Ja
Har du dumpat någon? - Nej, jag är en snäll flicka
Har någon dumpat dej? -Nej, varför skulle någon göra det?
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? -Konstig fråga...Ja, det är alltid skoj att säga att man gillar någon. Eller om jag har sagt att jag gillar någon som jag inte gillar? I sådana fall, JA JA JA JA JA.
Vem kysste du senast? - Biffen
Vem kramade du senast? -Tullitroll eller Klarkisholo

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Grym
Har du bra betyg? - Ja det har jag, har jag alltid haft och kommer alltid att ha.
Har du fått göra om ett prov någon gång? - hmm...nej..Eller jo! Läkemedelsräknings provet, hade ETT fel. Och för er snillen där ute så ska jag tala om att för att få godkänt på det provet krävs alla rätt...men annars, aldrig!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  ETT bra resultat?! Får alltid bra resultat
Sköter du dej i skolan? - Hmm...hur tänker du då? Typ sköter min hygien i skolan..jaaaa jag brukar typ tvätta händerna, borsta håret mm...Eller jaahaaa nu förstår jag...JA DET GÖR JAG
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Eh ja? Ska man inte få göra det eller? förvirring...
Haft mobilen på lektionstid? - Eh ja?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? -  Neeeeej ?

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 6
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? -  Yes.
Trivs hemma? - Ja till viss del. Det är dock inte meningen att man ska bo fler än 2 vuxna i ett hus. Det funkar EJ...dags att lämna boet.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej. Men mina föräldrar har rymt hemifrån för att de inte orkar med oss..haha eller?
Har skrikit och slagit din mamma? - OM jag har skrikigt på min mami!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej. Har jag någonsin blivit det så har jag aldrig förtjänat det. Jag förtjänar aldrig utskällningar.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -  Eh JA!? Jag har tre systrar...TRE SYSTRAR


VÄNNER:
Du har vänner? -  Vänner, vad är det? Jo det har jag..
Du brukar vara med?- Ja, jag brukar vara med? Eller, menar du att jag är lite efter då eller?
Vem/vilka var du med sist? - Turris och Klark
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nej helvete heller. Om inte mina kompisar hade varit så snygga så hade jag aldrig varit med dom. Påminner mig förresten om att jag absolut måste ta ett allvarligt samtal med Klara efter jobbet om hennes outfit idag. Den FUNKAR verkligen inte om hon hade tänkt att vi skulle umgås. Och Mathilda måste verkligen göra någonting åt den där hårfärgen som hon har om hon förväntar sig att jag ska visa mig med henne.. herregud.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Ja om inte Klara byter kläder och om inte Tullis färgar håret inom en vecka så kan jag tänka mig att de kan "råka" hamna i någon otäck bilolycka eller liknande.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja för inte allt för länge sedan. Dumt att kalla den personen för en vän iofs så här i efterhand. Så nej.

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nej faktiskt inte
När grät du senast? -thinking...kommer inte ihåg faktiskt.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Jag har fått alla killar jag vill ha.
Du har slagit ner någon? - Ja
Du har skadat någon med flit? - Ja, jag har skadat någon med flit. Och skadat någon med en filt.
Har du någon gång viljat döda någon? - Ja, men vid närmare eftertanke så nej.
Vem bråkade du senast med? - Skulle väl chansa på att det var med mamma eller med någon syster.
Du har blivit våldtagen? - Shit, har jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0