uuuuuuuuuurk

Så där ja! Då har även jag vaknat och stigit upp ur sängen. Blev en liten sovmorgon så att säga. Hade en helt fantastisk gårdag. Blev så lyckad bortsett från några små insidenter som jag gärna hade skippat, men men. Har dåligt samvete men hoppas att det går att rätta till ikväll. Det var hur som helst hur kul som helst att få se alla glada studenter. Jag måste säga att det blev ett väldans flängande för min del igår. Hann med utspring i sumpan och i kungsängen. Mottagning i kungsängen hos syster min, hon Tullis och hos Jimpan! Alla hade gjort det så fint så ska ni veta...

Kvällen spenderades som bekant hos jimmy. Det var väl där min sovmorgon grundar sig i. Well well i kväll blir det strandfest anyway så det är bara att försöka piggna till lite och sätta igång igen.

Kommentarer
Postat av: hanna

no hard feelings. ett fyllesnesteg. vi glömmer de :)

2009-06-06 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0