bienvenue bitches!

Kära vänner (och en hel del fiender förmodar jag)

Efter minst sagt många påtryckningar från min omgivning så har jag tillslut beslutat mig för att göra min entre i bloggvärlden. Som en av mina kära tanter nyligen påpekade så är jag oerhört allmänbildad, så jag förmodar att jag har en hel del att tillföra bloggvärlden och er okunniga medmänniskor där ute. Det är så fruktansvärt jobbigt att vara den ultimata människan ibland måste jag säga...vissa dagar är jag helt utmattad av att ständigt behöva mata människor med smarta tankar, idéer och annat. Hade tänkt att dela med mig oftare om min vardag än vad mina kära kamrater där ute gör. Trots att jag är fullt insatt i hur deras vardag ser ut så tänker jag ju på er medmänniskor därute. Jag vet hur snuskigt intresserade ni är av mitt och andras liv...suck, get a life hoes! Skämt å sido..Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Cathi!

åååååh finally my friendo! jag kommer hänga här jämt;)

2009-05-04 @ 22:03:53
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Cathi!

ååååh! finally my friendo jag kommer hänga här jämt ;)

2009-05-04 @ 22:04:43
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0