Dagen som gått

Yo yo yo Bitches!

Jag vet, men ibland blir det så här knasigt, det blir det. Det är supertråkigt för både er och för mig, suuuupertråkigt. Jag har bara inte haft tid helt enkelt, den här dagen har varit fullspäckad av trevligheter och små uppdrag. Jag och klark the spark och Cathitzi har varit ute och flängt i den gula faran i ca 5 timmar. En tur till Uppsala där vi köpte en otroligt vacker grill till roadtripen i sommar (som jag för övrigt ska berätta mer om någon annan dag). Grillen är rosa och blommig, FANTASTISK precis som jag..vi köpte även rosa plasttallrikar och vinglas för sommarens bravader. Men hur som haver, sedan begav vi oss mot Jakan där vi införskaffade diverse nödvändigheter. Bara sånna där saker som man helt enkelt inte överlever utan, till exempel rosa hårspännen och armband (för min del). Well well losers, sen begav vi oss på ett litet secret mission som jag inte kan avslöja så mycket om eftersom det inkluderar en hel del pinsamheter..thats the way it is snyggon. Jag vet att ni så gärna vill veta om exakt allt som händer i min underbara tillvaro, men face it people, ni kan inte få veta allt.. NO NO NO!

Vi har även passat världens gulligaste lilla charmtroll i några timmar idag. Den rara lilla Bruno. Honom ska jag gifta mig med ska ni veta. Men jag får nog allt ta och vänta några år. Han är så underbar det där lilla livet. Tänk att en sådan liten filur kan förgylla ens vardag så mycket. Men han är väl precis som systern sin antar jag! Vi tog charmtrollet på en liten promenad för att handla kakor för kvällens viktiga möte. Det var helt otroligt varmt ute idag måste jag säga, ja det måste jag. Vi möttes av mycket uppskattning på vår lilla prommis. Det blev dagens goda gärning det, den promenaden. Tänkt hur mycket det gör för er tappade själar att bara få en glimt av våra sköna ansikten...ja, det är inte lätt att vara perfekt, det är det faktiskt inte. Men jag måste erkänna att efter si sådär fem tutningar under en femton minuters tid, så blir det ganska tröttsamt. Om jag ändå vore ful *önskar*....

Nej nu måste jag återgå till tanterna, det är nämnligen stora planer pågång här i Cathitziz crib.

Pussi pussi på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Låter som en trevlig dag ni haft! krami

2009-05-20 @ 18:34:38
URL: http://runningincircles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0