Home again

Hola mina små kycklingar!

Nu är jag hemma i gamla goda (?!) Bålsta igen. Alltid lika skönt att komma hem...eller? Gårdagskvällen spenderades i sänghalmen, behagligt måste tilläggas. Verkade ju inte ha missat så mycket här hemma, med tanke på att de flesta verkade svika lille Rillepille återigen. Men men, what to do, what to do? Det rycktas i alla fall om att det kommer att göras ytterligare en debut i bloggvärlden inom kort, spännande spännande.

Innan jag tar farväl så tänkte jag presentera vinnaren i min tånageltävling. Självfallet vann den person som jag tycker bäst om i hela vida världen. Och vinnaren är.....MARTINA! Ja men vad hade ni förväntat er? Jag bad om den bästa kommentaren och så fort det handlar om att någon måste vara bättre än någon annan, så är det helt enkelt ALLTID jag som vinner...med tanke på att jag trots allt är bäst. Idoter. Patetiskt och desperat försökte ni vinna, endast för att få en chans att få vara nära mig. Men er enda vinst bli ytterligare ett misslyckande i bagaget.

Idag kommer även den första delen av serien som jag kallar för "The tänts" att releasas. Vem av mina tanter som är först ut får ni otåligt vänta på. Sååå, stay tuned för mer underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0