Jag draaar!

Going 2 the praktik Hoes! Morgonpigg och glad ska jag bege mig mot min kära praktik där jag tillämpar mina feta sjuksköterskekunskaper för att rädda de stackars undersköterskorna från undergång! Tur att dom har mig, måste jag säga...Sedan bär det av mot AJKIA (för er okunniga och ickeläskunniga jävlar = IKEA) där min sugerdaddy ska shoppa lite småpryttlar pour moi! Omigoshi vad jag är bortskämd.. Oh yes! Men är man ultimat så är man..det finns inget man inte kan köpa för pengar som jag så fint brukar uttrycka mig. Barbent blir det idag iaf. Missar inte en ända chans att få visa upp mina snygga och välsvarvade spiror. Suck, tänk om alla kunde vara som jag. Jag vet att ni försöker så gott ni kan där ute bitches...good luck with that! HA HA.
Smell ya!


Kommentarer
Postat av: Cathi!

Alltså jag älskar din blogg martina!hahahahah<3

2009-05-05 @ 12:36:02
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: klara

hahahhahahahahah sååååå bra!! <3<3

2009-05-06 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0