Kalas

hej mina små invalider!

Nu är jag hemkommen efter en otroligt trevligt eftermiddag och kväll. Var som sagt och jobbade vilket var supermysigt, sen stack jag till Carrobarros barnkalas! Hade en fantastisk stund på kalaset och tackar så hemskt mycket för den fina godispåsen som jag fick i fiskdammet. Hoppas du blev nöjd med din 21 års dag Carro lilla! Fick inspiration till ett inlägg som kommer publiceras här i bloggen under morgondagen. Ett hett tips är att klicka er hit imorgon, för det kommer vara ett inlägg som ni inte vill missa. Detta är dock endast för er kunniga och mogna individer som är intresserade och involverade i de ungas framtid. Kommer alltså inte handla om något ytligt eller åt skvallerhållet om det är det ni sitter och hoppas på era ytliga fluktare! Nej, som sagt det kommer bli intressant och debatterbart. I morgon kommer även tredje delen i The tänts serien.

Pussi Nussi suckers!


Carro väntar ivrigt på att få veta vad som döljer sig i godispåsen. (Fler bilder från kvällen kommer imorgon)

Kommentarer
Postat av: Cathi

hahahah!! alltså vartfan får du allt i fråN?

2009-05-14 @ 22:25:33
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Martina

jag är ett geni.

2009-05-14 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0