Of we go!

Det verkar tydligen finnas önskemål om att jag själv ska delta i min egna stavningskurs (oyckligtvis råkade jag radera den kommentaren dock), vi får se hur det blir med den saken. Det är nämnligen så att den kursen jag hade tänkt att hålla ska ligga på en nybörjar nivå, där målet är att i slutet av kursen åtminstone lyckats stava till sitt egna namn. Därför föreslår jag att DU ska delta i denna kurs, speciellt med tanke på att det där med att skriva sitt egna namn verkar vara ett problem. Men i äkta blondinbella stil så kan jag väl gå med i min egna kurs och även jag erkänna mina brister. Det finns faktiskt en hel del ord som inte ens jag kan stava till. Men även solen har sina fläckar som det heter. Och DÄR har ni lärt er ett ordspråk också barn!

Nu ska jag strax bege mig  mot biblioteket där jag ska hämta upp en bok som jag behöver för mitt lilla kärleksbarn (hemtentan). Sedan så blir det nog en liten fika med tanterna. Läxan tills nästa gång blir alltså att träna på att skriva sitt egna namn, samt att kunna alfabetet. Jag hoppas verkligen att jag inte går för fort fram för er nu småglin!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Guuud va fin du är!

2009-05-22 @ 13:45:04
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0