Vackert!

Tjos slynor!

Funderar på att allvarligt hålla en stavningskurs här i bloggen så småning om. Det finns inget mer enerverande än människor som är över 13 som inte kan stava. Men, bamhärtig som jag är mot er okunninga livsfluktande parasiter så tänker jag försöka lyckas med det som era lärare uppenbarligen inte lyckats med; lära er att stava. Känns som att vi går en intressant framtid till mötes. Förmodligen blir jag tilldelad något slags hederspris, varför inte Nobel, för mina framsteg inom forskning på hopplösa individer. Med tanke på min otroligt fantastiska pedagogiska förmåga så vågar jag faktiskt hoppas på att jag i alla fall lyckas lära er när man använder stor bokstav och vart man ska sätta punkt. Grattis till er och till era outvecklade hjärnor, för här kommer framtiden! Kanske lyckas ni till och med få tag på ett jobb efter att ha lärt er stava ert eget namn åtminstone! Vi ska inte hoppas på för mycket, men vem vet, herrens vägar äro outgrundliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0