Bronkoskopi

Insane. Insane, insane, insane,insane. Jag har så oerhört mycket saker att göra. Endast för mig själv och för mig själv only (och för er nyfikna själar)kommer här en lista för att ge lite perspektiv på det hela:

- Boka tid för en hemlig och hal sak (inget dirty)
- Skriva klart anteckningar från kompendier (inte bara de i pärmen, glöm inte dom som ligger på stolen)
- Skriva ut kompendier från Seo (förbanna dig över jobbiga föreläsare som inte skriver ut dessa åt en, är det inte sånt som dom är till för?!)
- Skriv rent anteckningar i blocket (why in hell skrev jag anteckningar i blocket och inte i kompendiet? Undersök möjligheten att jag drabbats av eventuell konfusion..)
- Anteckningar från Seo
- Andas (in, ut, in, ut...remeber?)
- Spana i brevlådan vareviga minut
- Låna medicinska sjukdommar (kolla upp om sjukdommar stavas med ett eller två M)
- Fråga Z om antecknigar från seminariet i fredags (hade andra på tok viktigare saker för mig)
- Svara på instuderingsfrågor om hjärtat mm
- kolla gamla tentor
- plugga läkemedelsräkning (för att jag så småning om ska kunna rädda livet på er lyckliga själar)
- vaccinera mig mot svinis
- volontära vid massvaccinationen av svinis i Bålstatown (rena rama Florence Nightingdale)
- Använda hjärncellerna den 5/10 och 29/10
- Förbereda för en superduperluperfuperjuper viktig sak
- göra en superduperluperfjuper viktig sak och lyckas med bravur (8/10)
- Köpa en dyr och superduper viktig sak
- Använda hjärncellerna 9/10
-Fira din frihet och världensbästa födelsedag 10/10


Well, det var väl nada. Inte har väl jag mycket att göra. Vad klagar jag på. Nada...
And nooow plugg..

Här får ni ett smakprov av den enorma hög av nedsågade träd (papper) som jag kommer ha en relation med de närmsta veckorna (som för övrigt kommer vara den enda relation jag kommer ha tid för inom en framtid). Men visst ser det spännande ut!? Tur det, annars hade jag haft NOLL motivation...

Efter ha sett denna bild måste jag lägga till ytterligare en sak på listan
-måla naglarna


Kommentarer
Postat av: carholine.blogg.se

oh jag tycker att jag har mkt att göra haha rena skämtet om jag jämför med dig! Lycka till martina!! :) You gonna make it!! :D

2009-09-16 @ 18:44:06
Postat av: mathilda

Lät inte som att jag vill vara i dina skor iallafall, men det ska nog gå bra för dig tror jag :)

2009-09-16 @ 19:14:46
URL: http://runningincircles.blogg.se/
Postat av: klara

hihiih låter bra med födelsedagen och hemliga superduper viktiga saken sen 8/10.. jag vet att det kommer gå strålande!! :)

2009-09-17 @ 09:23:29
Postat av: Cathi

oh herregud märtanus!:O du har mkt nu.

så jag blir inte arg heller för att du glömde att skriva upp att du ska fira en till viktig födelsedag.... :( :(



PUSS

2009-09-17 @ 23:11:16
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Z

Juste! Ja skriver rent imorgon och pimmar dig!

2009-09-21 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0