ljuvligt

Visste ni att det fortfarande finns sol och värme på den här planeten. Pratade precis med Cathi som bekräftade detta. Själv hade jag faktiskt gett upp hoppet om att något annat än mörker och kyla existerar på det här stället. Tydligen så kan även min hud ha en annan färg är grådaskigt kritvit. Hmm, spännande.

            

Är otroligt medveten om hur förfärlig jag ser ut på dessa bilder. Men deras absolut enda syfte är att bevisa hur jag faktiskt såg ut i somras. Jag är störd. Hur fan kunde jag tycka att jag var blek då. Stryp mig om jag någonsin påstår att jag är blek efter att ha spenderat två veckor i Grekland. Jag skrattar mig själv i ansiktet samtidigt som jag blir skrämd av min bleka hy när jag idag ser mig i spegeln. HA HA    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0